Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 26 april 2008

Det finns numera lite energi i min kropp..


..och det behövs. Min webshop har inte uppdaterats på ett bra tag pga lilla mikropyre, magsjukor och annat. Jag passade på att fotografera lille sonen igår i badfrisyr och underbara Urban Elks ekologiska bodysuit och Bib-ja, en 1-åring dregglar mycket-fortfarande:-)
Snart ska vi dessutom köra en större tävling i Sverige/Österrike med finfina priser.
Första pris (i båda länderna) är 800:- sv kronor
Andra pris är 500:-
Tredje pris är 300:-
Registrera dig i shopen så är du oxå med och tävlar och instruktioner kommer i nyhetsmailet.
I helgen kommer jag som sagt lägga in supersköna shorts från FRANKA och tshirts från Danefae till pappa och linnen i härliga pastellfärger (oxå från Danefae) till mamma.
Nu ska jag ta itu med veckans städning innan det stora illamåendet slår till igen;-)

Inga kommentarer: