Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 9 maj 2008

Hemlige mannen fyller år!

Idag fyller hemlige mannen år och då han börjar närma sig aktningsvärd ålder så skriver jag inte hur många år som han trampat runt här på jorden:-)

Jag fyller år om några dagar och ni som kan era stjärntecken kan förstå att vi är två oxar som lever under samma tak (nja, ibland iallafall)och det är två livsnjutare, envisa och mycket känsliga (sårbara) djur som stångas mycket..men, vi är lojala och trofasta..Dessutom har vi två vädurar till barn och som tur väl är så har vi oxå en våg som balanserar och är fredsmäklare härhemma..jag tycker det är otroligt spännande med astrologi, andra sidan, kanalisering mm..Har dock ej hunnit med de sidorna på länge då livet snurrar i superfart just nu..

Jag läser och tänker mycket på det som nu ska hända med Engla-dvs direktsänd begravning..Jag tycker det är lite för mycket ståhej runt denna lilla tjej. Brottet är avskyvärt och det är inte rättvist men jag tycker det är lite läskigt när det skapas ikoner och sk ljusbärare..vem avgör detta?Ska en liten flickas minne bära denna idealisering?
Vad är vi för människor som behöver vältra oss i detta öde?Brist på eget liv och innehåll?

Jag önskar dig Engla att du får vila i frid men jag kommer inte följa din begravning på TV..du finns redan i en minnescell i min hjärna och ditt liv har inte varit förgäves precis som alla de som rycks bort dagligen- våra liv ger avtrck för dem som står nära..

Nu lämnar jag det därhän men det är mina tankar.

Inga kommentarer: