Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 27 maj 2008

Uppkopplad till bandspelare..

..är jag nu i 24h. EEG gick bra men tydligen så slår mitt hjärta helt oregelbundet(känner jag ej själv)och läkarens uppmaning var; svimma under dessa 24H-ironi men man vill utesluta att det inte är hjärtat som gör svimmningarna.Jag är trött, yrslig och kan fortfarande ej vara uppe längre än typ 5 min i taget utan att det snurrar och det är obehagligt.
Jag har idag oxå fått huvudvärk men det kan vara resultat på dessa tuffa dagar med olika besked. Om det blir op i Umeå så kommer de förmodligen inte ta bort cystan (lagom muntert)utan skapa en "ny kanal"för vätskan att rinna runt i..Operationen är ej livsfarlig utan som det verkar nödvändig för mig och mitt lilla foster...Imorgon får vi mer besked efter att man tolkat 24hs EKG..detta är en övning i tålamod och tristess...

Maken och sonen var här hela dagen och jag lyckades packa och skicka en del varor från shopen liggandes i sängen-skönt att få tänka på något annat:-)

Kära U och fina V (kollegor)kom förbi och pratade bort en stund och då V är själv läkare så kändes det tryggt att få dela mina rädslor, farhågor och få lite svar på mina frågor..Vi letar fakta för att på något sätt få kontroll över vår situation.

Nu ska jag logga ut och sova-är så trött....


Imorgon ska jag vila dvs inga besök.

1 kommentar:

Christina M sa...

SHIT vännen!
Sitter ju i sunkiga Österrike, annars hade jag kommit pronto med saft o bullar.
Vet absolut inget om det du gar igenom just, MEN en kompis till mej har opererat bort en annan systa (pa ryggraden tror jag) samtidigt som hon var gravid. Allt gick superbra, och beräknat BF är i juni/juli nan gang. Bebisen klarade op hur bra soim helst, och hon med. Den enda som aterstar är ofrivilliga domningar av handen da och da, men det struntade hon blankt i.

Hon har en blogg, sa du kan ju läsa lite om det hela där om du vill.

http://seriouslyhappening.blogspot.com/

KRAM PA DEJ!!!!

Maila om jag kan hjälpa dej m nat om shoppen etc här i Österrike!