Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 9 juni 2008

Dolda kameran?!

Hej!

Kl är 14 och ingen läkare från medicin-enligt initerade källor så tror medicin att jag är hemma i mitt kära ruckel-dvs detta är andra ggr man "skrivit" ut mig utan att se mig:-)

Jag tog saken i egna händer och ringde Umeå-jag är ej planerad för op utan står på väntelista..

Välkommen till Umeås drop-in-i dag dog en patient och vips, så har vi en lucka i programmet-kanske hon från Östersund ska komma hit-NU-eller de sjuhundråttiåtta andra patienterna som står på väntlistan..

För mig är det helt otroligt att man inte planerar min op och skulle det uppstå en lucka så kan man få gå före..i min värld kan man ju annars vänta ihjäl sig och dessutom så blir ju inte min bebis mindre-snarare större och jag med..

Dessutom så vet jag inte på vilka sypmtom jag ska reagera-EP-anfall?Huvudvärk?Yr är jag ju redan..

Jag orkar inte prata i telefon idag så jag hör av mig själv framöver..
Jag planerar för att åka hem imorgon, iallafall på permis några dagar för att se hur jag orkar det.

Heja Sveriges sjukvårdskedja...

Inga kommentarer: