Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 5 juni 2008

Overkligt..

..är vad mitt liv just nu är..tiden har stannat upp och jag befinner mig i en bubbla..klarar inte mentalt ta in att det ska bli op i huvudet utan skjuter det framför mig hela tiden..fick mitt sjukintyg igår från medicin och det är läskigt att läsa diagnosen, förstår inte att det hela pågår i mitt huvud..

Jag tillbringar tiden med att surfa, spela Tower Bloxx på mobilen och fått en del andra bra tips på tidstjuvar-tack. Har börjat se några filmer på DVD men tankarna fladdrar..

Fick en film skickad till min mobil igår från H på vår äldsta dotters J:s framträdande när hon sjunger Celine Dions My heart will go on-mkt speciellt att se min tjej framföra detta med sin änglaröst-mammahjärtat svällde av stolthet!!!Känns dock så trist att jag ej kan vara med och jag kommer missa skolavslutningen deras i år..suck..

Idag kommer kära S med jordgubbar och glatt humör och tror minsann att vi ska rulla rullstol ut i solen-det är okristligt varmt i mitt rum..

Ikväll kommer hemlige mannen och galne sonen och ska sova över..blir spännande att se om sonen kan slappna av:-)Planen är att låta sonen sova på toaletten(låter grymt men toa på sjukhus är som en balsal och det bästa är att det blir alldeles mörkt)Har faktiskt själv funderat på att sova därinne för Jämtlandsnatten tar knäcken på mig-det är nu ljust dygnet om mer eller mindre och gardinerna är riktiga ljusinsläpp..

Återkommer förmodligen med icke-intressanta inlägg tills vi far...

Ha det så bra!

Inga kommentarer: