Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 5 augusti 2008

En dag då mycket hände..

Idag började vår lillskrutt dagis-han gillar det verkligen, full rulle under de 45 minuter vi var där så när det var dags att röra sig hemåt så var han tom i blicken:-)

Vi for sedan in till Östersund och gjorde lite ärenden och det gick bra-har haft lite problem med ångest att vara inne på stan och jag gillar inte stället där jag svimmade-tycker det är emotionellt jobbigt att passera det även om jag förstår att det räddade mitt liv att ramla ihop när jag gjorde..

Idag så stängde vi shopen-det är ledsamt men nödvändigt då jag ej klarar den stress och press som det innebär att driva runt det under dessa omständigheter..återhämtning, gravid och 3 barn..men, vem vet, kansek vi öppnar igen, kanske inte-framtiden får utvisa..

Det har blivit ett kostsamt projekt då man måste betala 25% som avgift på avbeställningarna av höstens lagda ordrar men vi resonerar som så att hälsan går före pengarna..många företag har visat sig mycket förstående och inte krävt något alls medans andra hållt sig strikt till principen..man lär så länge man lever;-)Att bli sjuk är tufft nog men att göra avslut och reda upp allt som varit med företaget är ett heltidsjobb..tur är att det mesta sköts via email för annars vete sjutton hur jag skulle fått ihop det då hjärnan agerar som seg kola..

Det ska bli skönt att vila i höst-min första vila i mitt något hektiska liv och jag ska försöka ta tillvara denna stund..

Inga kommentarer: