Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 29 september 2008

Så var det dags igen..

..igår kväll så hade sonen feber..suck...och det ledde till "falsk krupp" dvs en liten skällande hund..jag har sprungit som en tätting mellan hans rum och mitt (maken sov i ett annat rum då han ska försöka ta hem bilen innan snön kommer till Wien)hela natten och det slutade med att sonen fick sova i sin vagn bredvid mig..jag ringde HC på em då sonen ej kunnat osva någonting och andnigen börjat pipa/väsa så jag fick åka dit på en gång (snurrig och det är andra gången jag kör bil sedan op men vad f..n har jag för val?).Med oron i magen så for jag dit, träffade en hygglig läkare så nu har vi Ventoline hemma och jag hoppas för sonens och min skull att vi får sova inatt..maken rapporterade nästan Skåne för en stund sedan..sedan väntar färja till Tyskland och fortsatt färd på tyska autobahn imorgon innan han beräknas vara framme vid ca 20.00..han kommer igen på fredag med flyg och sedan väntar vi in nytillskottet..
Nu är kl 17 och sonen ligger i sin säng och snart gör jag det oxå-måste bara invänta dottern som har sin innebandyklubba hos mig..hon fyllde dessutom 11 år idag och imorgon stannar hon hos mig och resten av veckan-mamma/stora dottern mys:-)

Inga kommentarer: