Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 21 september 2008

Svag&trött..

Idag mår jag inget vidare-superont i halsen, yrslig, trött efter en urusel natt..Sonen vaknade säkert 5ggr i natt och äen om maken gick upp så vaknar man till..lägg sedan till att det bor 10 eldsprutande drakar i min hals+halsont så var det en tuff natt...

Dessutom hävdar maken att jag snarkar och stör honom när jag vänder mig..vad tror han?
Gå upp ca 15 kg själv på några månader, lägg till en förkylning och se om inte han skulle
snarka:-)

Nu är det några tuffa veckor kvar innan bebisen får komma ut till oss..Jag har mått mentalt ganska bra ett tag men vissa saker i min omgivning påverkar mig enormt och då kommer de svarta tankarna och tankarna på om..som eg inte behöver finnas..

Jag ska försöka skriva ner berättelsen om vistelsen i Umeå framöver för det har verkligen påverkat mig och framför allt alla dessa medpatienter och hur man är när man befinner sig i en kris..

Nu ska jag få upp maken ur sängen så att det blir skiftbyte i huset..

Inga kommentarer: