Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 21 oktober 2008

MRT Hjärna 4/12+Storhogna

Så blir det-jag fick tag på dem igår och tydligen så var det "tvunget" att jag skulle röntgas med kontrast..Men, min fråga var hur länge sitter det i bröstmjölken?Ja, i 24 timmar..men det låter helt sinnesjukt att jag ej ska få amma min lilla bebis på knappt två veckor under ett helt dygn så mitt förslag blev-varför inte röntga "magnet" nu innan vi åker till Österrike och kontrast senare i vår?Syrran skulle kolla med läkaren och ringde tillbaka någon timme senare att det var helt ok men att kontrast bör göras framöver.
Så, den 4/12 ska jag äntligen få se att skitcystan är borta (hoppas jag iallafall)och lämna detta bakom mig för ett tag.

Vi åker iallafall en sväng till Storhogna nu i veckan och det ska bli så skönt att få lämna denna depressiva miljö (huset som vi knappt lämnat).

Annars så känner jag nu verkligen av graviditeten-det är tungt&jobbigt, fysiskt såväl som mentalt men försöker se slutet som inte är alltför långt borta..

Idag mår jag lite illa och är yrslig så det blir till att vila..

Inga kommentarer: