Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 23 januari 2009

Åhh vad vi är glada!!

Hemlige mannen kom hem med strålande besked. Vårt ena alt ser till 90% ut att bli hans men då detta var alt 2 på vår lista så vill vi avvakta vår första prio (men där fler är med och slåss om platsen).Men, det känns så bra. Det roliga är ju oxå att jag blev spådd för många herrans år sedan att jag skulle just till detta land (alt 2) och då hemlige mannen oxå fanns med i spådomen redan då (hon beskrev honom i detalj och oxå vad det såg ut skulle hända för honom(mannen hon såg) i hans framtid vad gäller jobb så kan man ju bara inte låta bli att fundera). Alt 2 bygger på att han får ett mer strategiskt jobb och fler kontaktytor än alt 1.Fler händelser i mitt liv såg hos oxå, och detta ca 2-3 år innan de inträffade och jag hade ingen som helst aning om vad som skulle ske..fantastisk gåva..den enda fråga hon inte svarade mig på var inom vad jag ska jobba..något med politik såg hon men det är ju knappast troligt..vi får se..Jag kan lugna alla mina nära och kära som "tjuvläser", nej, vi ska inte iväg till en annan kontinent eller oroshärd-vi stannar i Europa.

Nu har jag tränat, Livia sov äntligen efter att ha varit helt vettskrämd hela förmiddagen och tidig eftermiddag då de borrat så att jag trodde vi skulle hamna i lägenheten under oss-ni vet som Gevalia reklamen; när man får oväntat besök:-), så då passade jag på.Nu kör hemlige mannen ett pass och sedan blir det fredagsmys; SUSHI. Vi har en superrestaurang endast några minuter från där vi bor...lyx!!

Imorgon blir det ett nytt försök att ta sig till city-hoppas jag är piggare och då lär det bli haudigaudi..(hilfe bitte Christina-min interpreter här i världen).

Ha en fin helg!!Auf Wiedersehen från Wien!

1 kommentar:

Christina M sa...

Hüttengaudi :D
Förstar inte att du missat denna delikatess;-)

Vart bor ni i Wien? Bezirk?
Sag ditt mail, kom när ni kan, vi är alltid här. Förrutom 12-14 Feb.

Kram