Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 11 mars 2009

Framåt

Åter i Wien-mi familj är komplett. Fick mycket gjort i Svea, dödade många demoner, fick många nya inputs och jag ser framtiden där bortom horisonten..Just nu är mina 4 barn i min närhet så jag har inte tid att skriva ner mina reflektioner men de kommer..
En sak är dock säker, när man tror att man inte orkar mera så vänder det alltid på något konstigt sätt. Ex: som när ens bebis efter många stöknätter (och tufft jobb för mamman och man uttrycker; jag orkar inte en natt till) så sover den lilla och man får möjlighet att hämta lite kraft.

Nu har jag strategier tack vare alla fina samtal med mina nära vänner (tack S,U och G)och fantastiska kuratorn på Medicinmott i Ösd, E. Ibland måste man få sanningar och betraktelser från dem som står utanför men oxå att man vågar delge varandras sanningar,för man är inte ensam i sin kris. Har man levt ett liv så har man oxå fått sig några hårda slag men lärt sig av erfarenheterna att man kan klara dem och gå vidare..visserligen lite tilltufsad men med nya lärdomar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du har fått prata ut lite. Hoppas allt e bra med barnen och att ni får två bra veckor ihop. Puss och kram lil sis

Anonym sa...

Vad skönt att höra att du mår bättre och att det är på väg upp :-) Det är konstigt det där, på något sätt så ordnar sig det mesta... och orken som man inte trodde man skulle se mer, infinner sig, då är man snabb att se till att använda den ;-) Kramar!!