Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 24 mars 2009

Trött,tröttare,tröttast är jag..

..behöver sova-mycket och länge.
Tog en av de berömda allergitabletterna igår och var helt borta när jag försökte kliva upp imorse..
Gårdagen var en bra dag, övade på mina positiva affirmationer,tog ut båda barnen själv i blåsten, Gustaf gick själv och Livia kunde för en av de få gångerna somna till i vagnen ute.
Hemlige mannen blev sen och var inte hemma förräns 16.30. han sliter ont nu med att komma ikapp på jobbet då han fick vara hemma förra veckan och ta hand om mig och barnen.

Idag började inskolningen av Gustaf hos dagmamman (tre dagar i veckan ska han vara där)och de två timmarna han var där gick superbra-det var en glad liten kille som kom hem med sin pappa igen.

Livia försöker jag få att äta och nu äter hon lite gröt en gång om dagen och vihar börjat med matpuréerna. Ersättningen vägrar hon dock i sten så om någon har ngt tips att "lura" i henne ersättningen så tar vi tacksamt emot det så att jag kan sluta amma.

Jag har annars nedräkning till nästa vecka för att få prata med "min"kirurg för givetvis mals och ältas det inne i mitt huvud hur jag ska se på cystans utveckling och hur jag kan lägga upp min framtid.Jag har ju dessutom dragits med huvudvärk under natt,dag som kväll..i episoder och inte hela tiden. Dock så kan detta ej ha att göra med cystan då jag hade huvudvärk innan CT på AKH och inga av mina ventriklar är påverkade (högre tryck)

Jag har mailat en viktig fråga till FK och ett annat viktigt mail är nu oxå på väg till en instans här i Wien som jag hoppas kan bli en del i min väg tillbaka till ett "normalt" liv..vill inte bara finnas till utan fylla på med glädje,möten och aktiviteter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker du är en kämpe.
Tänker på dig.
Kram Lisapingslat