Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 16 april 2009

Gustaf 2 ÅR

MR är gjord, bilder kan vi hämta upp imorgon för att skicka till Umeå ( de ska kollas igenom här i Wien innan vi får lägga beslag på dem) sprutor har vi fått, mamma/pappa/Gustaf mot TBE.
Firat Gustaf gjorde vi oxå med tårta och det där med att blåsa ut ljusen förstod han inte alls,gjorde en klassiker som alla mina barn gjort när de är små; SÖG in luften i stället;-)

Vi är alla rätt matta i kroppen och jag insåg hur spänd jag är när jag nästan fick kramp i tunneln-när jag påminde mig om att andas och slappna av så blev det en markant skillnad..har otroligt ont i axlarna då Trolla tar upp min sängplats under natten,jag ligger på sidan och dagtid så går jag förmodligen med axlarna under öronen...Får tänka på att sänka ner dem..

Nu badar födelsedagsbarnet med hemlige mannen, mamma är helt slut av anspänning och imorgon är ny dag:-)

Inga kommentarer: