Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 23 april 2009

Handsvett

Då jag fortfarande inget hört ifrån Umeå så ringde jag själv för att kolla att mina bilder kommit fram. Syrran kunde se att de var mottagna i måndags och att de ska upp för "skyltning".Jag frågade;skyltning?Ja, de ska gås igenom med övriga neurokirurger för utlåtande..genast slår mitt hjärta frivolter för det var ju så här det började..besked; du har en cysta i hjärnan, en av de större vi sett i Östersund. Oftast ett bifynd,finns hos 40% av befolkningen men sällan de är så stora som din och pressar mot akvedukten. Bilderna ska gås igenom på röntgenrond i Umeå-avvakta besked..

Nu är jag där igen..om allt vore bra så skulle jag förmodligen fått ett samtal;allt är ok,ny kontroll om..nu känns det olustigt att det måste utvärderas med fler inblandade..kanske jag är i en gråzon..eller inte?!

Ja,väntan fortsätter med hjärtat i halsgropen!!

1 kommentar:

anna-stina sa...

Vad oroligt det låter! Jag hoppas på det bästa för din skull, att de säger att du inte behöver opereras. Säkert är det också en rutin de har att gå igenom bilderna tillsammans.