Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 24 april 2009

Renaste lägenheten i Wien..

..kommer vi ha idag.Städa är bra mot oro i kroppen..hoppas de hinner kolla mina bilder idag och att de framförallt ringer och inte skickar ett brev som syrran sade igår..helgen är iallafall uppbokad med trevliga saker och sällskap så den ska nog rulla undan. På måndagså måste hemlige mannen jobba länge dvs ej hemma förräns vid 19 så jag måste skapa mig en plan för att ta mig igenom..tycker det går bättre och bättre att vara ensam med ansvaret om de små men erkänner att det just nu gungar under fötterna. Men, det behöver ju inte innebära op-det kan ju innebära att de övr läkarna oxå håller med om;ingen op..argghhhh,argghhh

Vänta,vänta,vänta på svar..tålamod har aldrig varit min primära uthållighet...

Inga kommentarer: