Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 15 juni 2009

En vanlig dag-fast ändå inte..

Idag har jag för första gången på 1 år, kännt mig "normal". Dvs jag var med om en upplevelse imorse..hade klivit upp med lilla L, gjort välling och hon drack. Sedan sprattlade hon lite på golvet och då hände det..Jag stod upp och kollade genom fönstret när plötsligt en "kraft" drog igenom kroppen, från huvudet och ner till solar plexus och det gjorde rejält ONT..jag blev förstås nojjig och tänkte; vad hände?Samtidigt så kom ett ljus sken (som ett klot av solsken) in i vardagsrummet där jag stod (ute var det helmulet). Ljuset var som en hägring, dvs det försvann lika fort som det kom.Magontet satt i ca 20 minuter och sedan var allt bara bra, dvs jag kände mig som ny. Ingen huvudvärk har jag haft idag, första dagen på veckor utan spänningshuvudvärk..Jag är tacksam för vad som än hände och hoppas att morgondagen blir lika lätt.
Barnen, de stora är här och vi har haft en lugn,skön dag.
Imorgon blir det marknad i metropolen Klippan. Hoppas på att ev. möta upp fam K från ett av forumen på internet som jag hängt i och kanske en och annan återvändare som en själv..

Inga kommentarer: