Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 10 juni 2009

Mamma natt

Hon fick gröt vid 18, välling (110 ml är allt hon orkar oavsett)vid 19.30.Hon vaknade efter en timme, gnydde, ej skrek...vid 22.30 var hon ledsen-jag trodde hungrig,men inte..Hon somnade till slut vid 23.30 och,tatattattatttaa-07.30 gick jag in och väckte henne:-)

Mina bröst börjar nu bli normala, Dolly P läget är snart över..det blir väl att rulla ihop det lilla som finns kvar i BHn;-)

Svårt att säga om vi har en rutin utan jag misstänker att vi får ta det dag för dag.
Annars rullar dagarna förbi, en och en och jag försöker vara i nuet och betar av en punkt på att göra listan dagligen...

Stortjejerna kommer på söndag, vad skönt det ska bli att få "bara vara" mamma utan att vara ett gråtmonster som bara behöver sova..

Inga kommentarer: