Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 18 augusti 2009

Stress funkar ej

Gårdagen blev för mkt för mig..började direkt på morgonen med att Livia vaknade 05.30.hon är dessutom full av vilja och högljudda skrik-stressar mig enormt.dock,jag förberedde dem båda för att underlätta för maken.Dessutom hade vi en händelse som stressade maken enormt på morgonen och där jag tog åt mig hans stress..De åkte iväg och jag vilade en stund i nuet innan det var dags för min stund med terapeuten..vi tar nu ett break för jag har gjort stora framsteg och vet vad jag måste jobba med.Handla, var hemma 12.30, jag skulle hämta barnen 15.00.Jag möblerade om i vardagsrummet för att testa en ide vi hade..allt väl,kändes ok..maken ringer och säger att han kan hämta barnen-jag gör då inhandling 2.
Sedan bryter det ut-Gustaf kommer hem gallskrikandes, vill inget utan bara vrålar och slår på mig,slår på Livia..jag försöker avleda utan framgång..Efter 2 h av skrik och trots går vi ut men då är jag helt matt..18.30 ligger dock båda barnen i säng och de sov hela natten.Dock så vaknade jag med hjärtklappning igen vid 04..suck..det har ju varit så bra en tid.Kanske att Gustaf protesterade mot att varahos dagmamma igen och tog ut det på oss..just nu ligger jag i sängen och surfar,maken preppar dem båda och tar dem till dagmamman.
Själv så ska jag slappa innan jag far till staden och ska turista lite..torsdag och fredag ska jag bara vara och endast förbereda för att E snart kommer från Sverige..

Inga kommentarer: