Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 3 augusti 2009

Usel natt

Varmt,svettigt,varmt..blähh..var dessutom uppe sent till kl 22.30..Ataraxen hjälpte ej så nu tänker jag höja dosen något..Sov hemma men otroligt oroligt..Barnen fick vi väcka i morse vid 7.30..
Morgonen blev lite stressig då maken behövde hjälp med båda barnen innan han skulle iväg..Men,nu är tystnaden mitt enda sällskap..

Jag hade en bra session igår hos terapeuten och jag vet såväl vad det är som "stressar" mig och som får mig att bli ledsen och upprörd. Svek och inget nätverk runt min familj..nu har jag otroligt fina vänner som hoppar in och stöttar men jag är så infantil att jag önskar att det fanns någon som var i ens närhet som man kunde ringa typ och säga; kan ni ta G och L en helg, vi behöver lite energi eller ;kom på middag på söndag etc..Att finnas till och ingå i ett sammanhang större än vår lilla familj.

Dessa saker fixar man inte i en handvändning och jag vet att det kommer att ta tid och jag förmodligen är så sönderstressad just nu att jag desperat letar ventiler för mig&hemlige mannen att få kunna ha roligt och inte bara drunkna i plikter..

Jag roade mig med att göra ett personlighetstest imorse och följande blev resultatet:

Din personlighetstyp:
Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.
Karriärer som skulle kunna passa dig:
Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

Ganska komiskt för jag tycker det stämmer in ganska bra på mig..eller,vad säger ni som känner mig?

Vill ni testa själva? Här är länken:http://se.41q.com/index.41q?a=1

Inga kommentarer: