Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 30 september 2009

Burn out (utmattningssyndrom)

Så här är det-hellre 5 hjärnoperationer än denna "sjukdom".
Somnade gott igår men vaknade mitt i natten vid 03,somnade om vaknade 05 och låg sedan och vred på mig med hjärtklappning..Vi har nu ÄNTLIGEN fått kontakt med ett center som behandlar personer som mig; http://www.ibos.co.at/
Ska ha min första konsultation nästa onsdag med engelsk talande person.

Jag är så arg att inte kris centret från början ledde mig dit istället för att skriva ut SSRI som tippade omkull mig helt..men,jag försöker se det som att var sak har sin tid oh kanske var jag ej redo tidigare men kanske är det nu?!

Mitt liv för tillfället är inget liv,känner mig som en purjolök som dessutom nästan kräks varje morgon (och nej,jag är inte gravid).
Att inte kunna ens tröstäta stör mig mest för vad är då glädjeämnet i vardagen?!

Hemlige mannen rapporterade nu på morgonen att det är dags igen för sjukhusbesök-Livia har nu utslag över hela kroppen och hög feber..jisses..

Inga kommentarer: