Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 20 september 2009

Oxå yttterligare en natt utan sömn

Nu är det tufft..
Igår åkte jag dock ut till hemlige mannens syster med Livia..fick sova mellan 11-14..Livia var dock dålig,tand på G,feber och diarré och verkar bli förkyld.Status på mamman är inte gott..inatt så var det Livias tur att hålla mig vaken..fick sova mellan 20-01.30 sedan ej mer..hemlige mannen vankade med sonen till hans säng men Gustaf stannade i sin säng från 18.30-06.30. Maken tog tillbaka honom till sängen 2ggr,21.30 och 01.30..hoppas nu Gustaf kommer över puckeln och sover bra igen..

Idag snurrar det bara runt i skallen..hemlige mannen har ej dagar att ta ut så jag får bita ihop fast tårarna hänger i ögonfransarna..kan det aldrig få bli lugn&ro hos oss?Är själv förkyld med huvudvärk och begynnande feber.
På lördag ska vi dock få sova,syster T kommer hit och sover hos barnen så att vi kan ta in på hotell och SOVA!!

1 kommentar:

Helena sa...

Jag lider verkligen med dig! Här sitter jag och är trött och sliten pga galet busig och krävande hundvalp, det är ju ingenting mot det ni går igenom. Jag hoppas, hoppas att saker snart blir lättare. Efter några ynka nätter av "vak" pga pipande valp kan jag förstå en bråkdel av vad ni småbarnsföräldrar går igenom, my god alltså!

Du är så stark o tuff Mia, kämpa på!!
KRAM!