Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 26 september 2009

Positiva inlägg

har det inte varit så många i bloggen utan mest att kämpa sig fram,från en dag till en annan..Men,idag vill jag skriva följande:

var på date med min snygge,underfundige man-märkligt att jag ej pratat med honom på ett tag (om man inte räknar vem ska göra vad,ta vilket barn etc). Känner mig lite lätt nyförälskad och hade önskat att jag kunnat få kura ihop mig i hans famn ikväll..men,det får barnen göra:-)

tänk att få gå på IKEA i lugn &ro och fundera,sitta,känna,klämma utan att behöva ha ögon i nacken eller koll på vart man lättast kan få i barnen mat eller byta blöja

sprang in i fam W (lite komiskt då vi alltid brukar åka till Vösendorf och ej Kagran)och dessutom stå på samma ställe i samma stund på IKEA..Roligt att se er och prata lite,hoppas vi syns snart igen.

att äta lax,sill,ägg,kaviar och tunnbröd och skölja ned med lite öl i sommarvärmen på terassen.

lägga sig i hammocken och lyssna till naturen

titta på harry potter del 2 ikväll..såg ettan igår och var vaken hela filmen:-)

Imorgon ligger en helt oskriven dag framför mig.

2 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

ja, det är nog lätt att man har så mycket kring sig med småbarn att alla samtalsämnen kretsar kring dagens middag och vems tur det är att byta blöja. Skönt att få en "date" på tu man hand. :)

Jo, jag kommer inte kunna ta mig till Wien nu i Oktober, hunden är fortfarande inte bra och jag kan inte lämna henne på pensionat när hon inte är pigg och åka 8 timmar med henne i bil känns inte schysst heller med tanke på hennes artros. Lite lätt besviken känner jag mig trots allt för jag vill verkligen se Wien. Men men, jag siktar på att vi kan åka i vår då istället för jag SKA dit innan vi lämnar Europa.

Meja och Mamma sa...

Jätteroligt att träffa er med och äntligen få träffa hemlige mannen! :) Lova mig nu att ta dig tid att vila och glöm inte bort det jag sagt förrut! Att göra ingenting är också att göra något!
Jag hoppas att du piggar på dig snart så att vi kan träffas! Jag är sugen på ett glas vin någon kväll, utan att behöva ha ögon i nacken! :) Inga tecken på magsjuka här än så jag tror det bara va något från spanien! Jag är redo att ses när du är! Tjing och Kram!