Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 6 september 2009

Svenska Kyrkan

Det var mkt trevligt att närvara vid mässan och nattvarden tog vi.
När jag kom dit stötte jag ihop med N-Eoch jag sade;känner du igen mig?Ja,det är ju Maria Nordin säger han:-)Riktigt roligt att man är ihågkommen sedan ett antal år sedan..han såg ut precis som då och jag fick reda på att han var nu 67 (såg ut som 58).
Vi bestämde oxå att han ska döpa Gustaf och Livia.Ska nu försöka hitta ett datum.
För Emma var det en högintressant dag..Vi var ca 15 personer som var där och bl a mötte vi en operasångerska och en underbar dam vid 77 år som bott i Wien sedan 30-talet år..Vi hade en mkt trevlig kaffestund och åt kanelbullar:-)
Barnen och hemlige mannen hade haft en mysig stund med hans syster i hennes hus så nu slappar vi vidare under söndagen..Två dagar kvar till inskolningen och jag håller mina tummar hårt att sonen ej blir sjuk då även E nu är ruskigt förkyld. Emma&jag mår bättre så jag hoppas vi slipper att bli riktigt sjuka..

Jessica,vad kul att du hörde av dig..har alltid undrat hur ni alla gått vidare i livet och då är FB en bra källa..Min mamma var oxå tillbaka till Magaluf förra veckan..får tillbaka en hel del "oskyldiga"minnen-fniss..Undrar hur "the rats" skulle betett sig idag;-)

Inga kommentarer: