Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 30 september 2009

Ubertrött

Efter en dygn med massiv hjärtklappning (fattar fortfarande ej orsaken nu när det mesta löst sig så otroligt bra) så bestämde jag mig idag för Johannesört på "riktigt".
Jag är en fegis när det gäller att stoppa i mig preparat men då jag inser att jag behöver lindra min oro så verkar Johannesört lovande.
Idag tog jag första dosen 1 tablett om 300mg (dock svagare än för två dagar sedan då jag blev riktigt "lurig"). 2 tabletter per dag,en morgon och en kväll.Hoppas nu på god sömn då jag är åter i drömträdgården. Livia låg och hostade sig igenom natten och hade tjockt,grönt snor imorse..men,inte skrek hon men jag kunde inte sova då jag låg och lyssnade på henne.
Var och hämtade Gustaf påhans dagis igår då hemlige mannen fått åka på sjukhuset med Livia och sedan vidare för recept. Gustaf blev otroligt lycklig närjag hämtade honom och sedan dessutom få åka buss hem-en höjdare när man är 2,5 år.
Idag fick jag dessutom mailat följande av min äldsta dotter (de jobbar med en bok om sig själva);

Min mamma gillar att vara ute och resa, vara hemma
Och vara med vänner och familj.
Hon finns alltid där om jag behöver henne, bland annat tjejsaker.
Hon är en bra mamma
Hon och pappa skildes år ?
Men sedan blev hon kär på nytt i
hemlige mannen.
De gifte sig senare och fick 2 söta barn.
Gustaf och Livia.
Jag älskar alla jättemycket.
Hon jobbade också inom militären, flygvapnet.
Sedan när ---- lades ner, fick hon ett chefsjobb i ------.
Sedan hade hon en webbshop och nu är hon mamma.
Hon är världsbästa mamman.
Man kan berätta allt för henne.


Och så tror man att barn inte förstår..Älskade unge!

1 kommentar:

Mina sa...

KÄRLEK !!!!!!