Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 14 oktober 2009

Host,host och bra doktor

Jag hostar lungorna ur kroppen-blähh..mitt kort på fina fitness/spa-klubben började gälla idag men det kan jag glömma för ytterligare några dagar..suck..
Träffade Dr N idag..nu känns det äntligen som jag hamnat rätt..Jag har en klinisk depression och ska höja dosen Johannesört till 900mg..eftersom den börjat funka för mig så fortsätter jag.I morgon ska jag ta blodprover för att utesluta obalans i depressions påverkande vitaminer,natrium,kalium,järn mm.
Dessutom (då hon är neurolog) så vill hon gå igenom utlåtande på mina röntgenbilder från i våras och ev.göra ny kontroll MRT..det kan finnas en biologisk orsak oxå till min depression när man petat i hjärnan och dessutom när cystan finns kvar och kan växa-hjärnan är elastisk och pressas undan och man kan då få till följd-depression (men den senaste tiden i mitt liv har oxå inneburit existensiellt trauma,sömnstörningar,nyorientering mm)..oavsett så känns det bra att hon tar ett helhetskoncept och tittar på alla faktorer.
Hemlige mannen hämtade båda barnen på olika ställen och sonen var en ängel-en riktig sötnöt ikväll..
Imorgon lämna blod..

1 kommentar:

Anna-Stina sa...

Vad skönt att du träffade en bra doktor! Bra också att få en "diagnos" när man känner att allt är så fel, och kanske inte helt dumt att de tittar på cystan igen. Kram.