Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 28 oktober 2009

Våga tro?

att jag snart får en lucka för återhämtning?
Syster T kommer imorgon och agerar vällinggivare nattetid en natt eller två..vågar inte tro förräns morgondagen är här.

Lördag kl 10 lämnar vi ytterdörren och kanske kan hålla ögonen öppna för att ta oss till IKEA,lyckades inte förra helgen(här är allting stängt på söndagar)

Lördagkväll-tidigt i säng-SOOOVVVVVAAAA!!

Söndag-vakna sent,inte stressa,äta långfrukost,kanske träna på Elixia (har ännu ej satt min fot där då jag varit sjuk,haft röda faran och nu är mest yr&groggig).
16 anlända som föräldrar med kraft för nya inspirerande nätter med de små..

Idag skulle jag behöva sova dagstund men jag kan inte slappna av och inte vågar jag ta avslappningshjälpen heller..vet ju inte effekten på min kropp och då jag är uberkänslig så fegar jag..måste vara alert om några timmar..

Fick tag på dr N som jagar dr S på stora hospitalet..

Nu förebereda op flytt av vår säng till gästrum..vi drar oss runt i lägenheten med våra madrasser..Livia får ta vårt rum tsv,vi sover vägg-i vägg med Gustipusti tsv lilla fröken hittat sunda nattrutiner och kan dela rum med storebror.

Inga kommentarer: