Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 15 november 2009

DAG 11 och 12:Biverkningar och kärlek

Tuffa dagar ur biverkningssynpunkt; yrsel,svettas och lite ångestförstärkning..Hoppas det försvinner snart.
Var hemma under lördagen,träffade K och tror verkligen att detta kommer funka bra. Var härligt att vara med barnen även då Lilla Livia åter igen hade feber och tand på G-hörntand nr2 uppe..Gustaf och jag var ute i en timme och lekte bland löven,han åkte Bobbycar nerför backen och vi fäktade med träpinnar och lekte kurragömma-sann glädje. Jag blev dock ganska sliten då jag var hemma mellan 13-19.Hemlige mannen skjutsade tillbaka mig med en fullpackad väska med svenska tidningar och filmer..

Söndag kom hemlige mannen och hämtade mig, 5 underbara röda rosor och vi for till ett ställe där vi trodde oss kunna dricka lite kaffe och njuta av solen och utsikt över Wien-men,den idén var vi inte ensamma om:-)Slutade med att vi satt på en filt på bergsluttningen med värmande sol i ansiktet och mös.
En ny början och framtidsplaner;-)

Sov dock uruselt dessa tvä nätter..förstår ej varför..
Imorgon hoppas jag på en plan för veckan med längsam tillvänjning av återgång i familjelivet..får besök från E,ska klippa mig och på kvällen vara på svensk möte (om jag får vara ute till 20).

1 kommentar:

Unknown sa...

hej Mia,ge dig inte! Jag följer dig,min dotter!