Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 21 november 2009

DAG 5: Valdoxan avslutas

Efter en fruktansvärd dag igår med tankar som skrämde mig och som skjutsade mig i farlig terräng och dessutom denna bubbelkänsla och panik så beslutade proffesson att försöket upphör omedelbums..Nu är det Trittico och Atarax endast..De funderar vidare på om jag ändå ska få en dag SSRI men just nu får jag återhämta. Åker idag hem till familjen och sover där. Hoppas morgondagen blir bättre för detta är så katastrofalt.
Jag hade goda,starka tankar förra veckan och det trodde jag var meningen med medicin,att lyfta en över ytan så att man kan påbörja nysta i sin problematik..

3 kommentarer:

Maria sa...

Upp med hakan hjärtat! Över vattenytan. Det räcker för nu. Ha inte för stora krav på dig själv. Du måste ge dig själv lite tid. Det kommer både 1 och 2 bakslag, men se det som att du faktiskt har kommit en bra bit på väg. För du har redan upplevt ljusare dagar. De kommer tillbaka. Det är mycket känslor som måste få komma ut först bara. Ring om det är något. Jag finns här. Kramar!

Anna-Stina sa...

Styrkekramar!!

En häxa på Vift sa...

låter otroligt tungt det där och jag har inget bra peppande att komma med heller men skickar en styrkekram cybervägen.