Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 16 november 2009

Försöksdjur och VALDOXAN

Idag på förmiddagen kom proffessorn och haffade mig och sade; Frau K,vi har idag fått en ny medicin i Österrike mot sömnstörningar och detta ska vi testa på dig då det har en positiv effekt på sömnen med få biverkningar..Oh,jisses,genast fick jag ångest för det oxå...shit,jag hatar allt som har med tabletter att göra och är livrädd för att nu kombinera två..min sänggranne skrattade åt mig då hon tar 9!!!!!!olika tabletter ihop..Jag har förstås googlat på nätet men det ärsom oftast,några supernöjda,andra inte..jag har fortfarande yrsel och lite overklighetskänslor från den HELA tabletten (150mg) och nu ska jag ytterligare ta en till..

VALDOXAN heter den nya "dundermedicin".

Och här är bipacksedeln på svenska då jag ej fattar tyska så bra..
http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=20070907000049&DocTypeID=7

Ja,imorgon lär jag veta lite mer..proffessorn sade att vi provar nu i en vecka och så utvärderar vi sedan..jag som planerat att så smått börja åka hem..men,jag är ju inte proffessor och expert,jag har bara enorm stark vilja och envishet;-)

1 kommentar:

Anna-Stina sa...

Hoppas medicinen kommer att funka bra! Kram.