Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 2 december 2009

Hemma

men med en fruktansvärd pulserande huvudvärk..blev undersökt idag och fick intravenös medicin men det har ej gått över..de misstänker migrän..om det inte går över de närmaste dagarna ska jag åka in akut till neurologen..suck..Jag var ju så glad att nu är jag på rätt väg men alltid ska det vara något.
Dessutomhar hemlige mannen feber, Livia vaknar varje natt med feber (borta på morgonen) och Gustaf har oxå vaknat under nättern och vill ha välling..Inatt får vi se hur det hela går..Hemlige mannen har tagit dottern till läkare och jag och Kamilla tar bussen och hämtar upp sonen..

Hoppas att min huvudvärk är borta imorgon-känns lagom läskigt att vakna mitt inatten med dunkande huvudvärk och likaså under dagen..

1 kommentar:

Helle sa...

Det låter som ni har det jobbigt. Önskar ni fick det lite lättare framöver. Skickar en STOR kram!