Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 8 december 2009

Starkare än på länge


Igår var jag själv med båda barnen medans maken och K for till IKEA för att ÄNTLIGEN beställa hem möbler till kök och vardagsrum..Det tog bara 3 år men skam den som ger sig..nu är de på väg.

Att natta båda själv var en utopi innan min sjukhusvistelse,kunde inte ens vara själv med dem en timme utan att ha nerverna på utsidan och gråten i halsen..
Men,allt gick bra och dessutom sedan toppa med att vara uppe till 23 och sova till 09-det gick INTE alls innan sjukhuset.

Idag så tog K och jag de båda och for efter lunch till bästa glass-stället istada för att fira Ks födelsedag,därefter till ZOOM-museum och det hela gick superbra och vi hade riktigt roligt med de små. För mig känns det som vunnit första priset i livets lotteri då detta var en galen utopi för en månad sedan.Nu gäller det att förvalta styrkan och inte ta slut på den på en gång och det blir ett balanserade utan dess like..men,det är det som är den stora utmaningen.

2 kommentarer:

Emma sa...

Hej! Jaså har du också en blogg det hae jag missat :) Jo det är från vårens kollektion, ALLT är så himla fint! Den hon hade där hette airbrush, superfin! Och så har hon den med kaniner, den är också hur fin som helst! Längtar tills i januari när resten kommer, alla babyklännningar :D

Ha det bra och ta hand om er!

Anna-Stina sa...

Skönt att du mår bättre! Här hemma har vi bara dragit ut på IKEA-köpen i 1,5 år... ;-)