Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 25 mars 2010

SVT

Jahapp-min kollega hade fått frågan om SVT mittnytt kunde få komma och filma och intervjua om Jämställdhetsprojektet..kul,not..Läkaren som jag hängde efter idag hade varit landslagsläkare tidigare och var måttligt road av media då han ofta blivit vinklad och felciterad så han avböjde det hela-lyllos..vi har ju en punkt i vårt informationsprogram om att berätta för allmänheten vad vi gör så det var bara att bita i det sura äpplet..
Jag blev coachad igår av min allra käraste vän som oxå haft en massa mikrofoner under näsan men, S-det sket sig kan man säga..grodperspektiv,fågelperspektiv you name it..Jag vet inte vad jag sa och def inte när journalisten filmade interiörbilder och min mikrofondosa gick igång..jag HOPPAS att de ej säljer bort projektet och gör ett radikalfeminist inlägg (så uppfattade jag hennes frågor).
På måndag kommer det sändas-GULP..ytterligare en dag på jobbet!!

Inga kommentarer: