Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 6 april 2010

Farväl

Idag for Kamilla hem.Sorgligt men oxå en slutmarkering på det tuffaste skedet i mitt liv då hon kom in i november i vår familj. Vi är evigt tacksamma att hon vågade hoppa in i en för henne okänd familj och hon har varit super med barnen.Jag kommer träffa henne igen i Östersund när hon återkommit från Uruguay mm.

Nu börjar en ny tid med Jennifer och jag hoppas för familjens skull att vi lagt det tuffaste bakom oss och att vi nu kan införa lite skratt&glädje i familjen.

Jag måste säga att dessa två månader jag varit borta har förändrat barnen-båda pratar, Livia enstaka ord och Gustaf hela meningar.Svenska med mig och tyska med pappa.

Idag tar jag ut lite ledig tid (har 60h i banken) för att kunna landa i min nya miljö och bara vara..

Kontraster är fortfarande svårt för mig dvs miljöombyten.
Jag har varit lite kaxig att jag mår som "vanligt" men då jag fick ett sms som höll på att stjälpa omkull mig pga kommunikationsmiss i söndags så kände jag hur skör jag fortfarande är..nu är det löst och vi tar det år för år;-)

Inga kommentarer: