Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 24 april 2010

Små gulliga ulltussar

Så flögs jag hem till Sverige. Jag har aldrig sett så mkt moln som det var när vi lämnade Wien och närvi närmade oss Stockholm. Dock-färgen på molnen i Stockholm var inte vita-de var grå och vissa mer åt det svarta..Vissa gick hela vägen ner till marken och de var def inte regnmoln..
På vägen in mot Arlanda så gjorde piloten en skarp vänstersväng och i den svängen befann vi oss i ett grått moln och planet skakade av turbulens,känslan var att vi var som ett frigolitplan..kan säga; det var fler än jag som skrek..ytterst obehagligt.

När vi flög vidare mot Ösd så valde man att undvika molnkakan runt flygplatsen och flög inlandet upp istället och hemresan tog ca 42 min istället för ca 1 timme.

Jag avskyr verkligen att flyga och dessa händelser spär på min rädsla (även om jag än en gång blivit överbevisad att flygplan tål ganska mycket..

Inga kommentarer: