Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 4 maj 2010

Dagis ok

Livia var själv en timme idag-stora stumpan.
Hon har nu oxå fått sin egen "tasche" -väska att ha sin fika i-och hon springer runt med den runt halsen precis som storebror gör med sin. Ta,ta säger hon..det känns i magen att inte få sin sista bebis bli stor..men, det är konsekvenser jag får leva med. Tur att det finns internet,kameror och film.

Jag har tagit mina första stapplande joggingsteg idag och det kommer def bli fler-så kul att röra på sig och framförallt ha energi till att vilja. Det blev ingen förkylning och jag tror att jag blev så låg igår och då jag läste mer om LCHF så stod det att man kan bli otroligt matt en-två veckor när man byter kost..och det har jag varit.Jag sov dessutom från 21.30-07 och så mkt sömn gör mig gott.

Haft en rolig dag på jobbet,fick mkt gjort och analyserat diagnoser utifrån man/kvinna.
Imorgon blir det sittrond på avdelningen så det blir upp tidigt.

Inga kommentarer: