Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 1 maj 2010

Hur mår jag?

Snart är det 2 år sedan jag hastigt&lustigt blev "dödssjuk" och jag ser oxå bland mina bloggvänner som oxå insjuknade för ca 2 år sedan oxå börjar ta nya steg i sitt "nya" liv..min slutsats är att det tar förmodligen så lång tid att lämna det som hänt bakom sig, väva in det i sina livsminnen för att kunna leva bland alla andra med en udda erfarenhet.

Jag mår nu oförskämt bra och de framgångsfaktorer som ligger bakom detta har för mig varit:

Sömn,regelbunden sådan (med hjälp av medicin)
Eye Q
Blutsaft
Sänka mina krav och bara vara
Få egen tid att utveckla mig själv genom tankar och reflektioner och uppleva "inga krav"
JOBBA

Denna lördag så hasar vi runt i myskläder och det som står på programmet är bio-Draktränaren.
Imorgon blir det kattutställning där stora tjejens kompis ställer ut sin katt.

Sedan är helgen slut och vardagen återvänder.
Jag jobbar nu heltid och tycker mig fixa det bra men det finns ingen energi över när jag kommer hem. Jag måste hålla på mina rutiner med tidig sömn annars upplever jag lite kaos och svårt att fokusera.

Jag kommer som det ser ut tillbringa min sommar i Wien med hela familjen vilket jag ser fram emot. Hemlige mannen har "jourtjänst" hela juli men två veckor i augusti kan han vara ledig.
Nutidsmänniskan är ett pussel:-)

1 kommentar:

Anna sa...

Ja va konstigt det känns att på nåt sätt ramla ut på fötterna igen, med allt i bagaget, men ändå till ett normalt liv... Som du säger, många tankar och reflektioner har bearbetats för att komma dit, och det gäller att fortsätta! Har blivit en annan personlighet men den är ja evigt stolt över;) Kram