Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 10 maj 2010

Måndag

Helgen avlöpte snabbt..på loppisen blev jag med en massa grejjor-kul.
Haft ont i halsen sedan i lördags-ont i örat med.
Vaccinerades idag mot FSME-tredje och sista sprutan på några år. 600:- kostade det-ramlade nästan baklänges..

På jobbet har jag upptäckt ytterligare ett jämställdhetsdilemma-denna gång manlig diskriminering. Jag hade mina fördomar om att det var kvinnor som diskriminerades mest men just nu är manlig diskriminering mer vanlig av mina upptäckter.Intressant!

Har shoppat på mig lite nya svenska deckare-är inne i ett lässtim..

Angående LCHF-jag har inte mått så bra så jag har infört lite kolisar som sagt..äter nu ren mat men kollar lite på intag/uttag.

På onsdag far jag till gamla huset och tjejerna då de ville vara hemma. Tvåan ska ha sitt kalas på lördag med tema-WILDKIDS..jag får göra tårtan så får exet vara lekledare..

Inga kommentarer: