Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 2 juni 2010

Hinner inte med

Dagarna går snabbt nu..jag är dessutom förkyld, fick det i present av tjejerna:-)

Måste erkänna att jag upplever det som lite belastande att jobba där jag jobbar denna vecka..orsakerna är många och har eg inte med stället att göra utan mer med mig själv..

Jag har nu iallafall fått tummen ur och bokat tid för lackering av skåpsluckorna så ockupanten får ett fint kök;-)
Ska beställa resor för tjejerna och Jen hem i juli.
Den 15/6 händer något som är en del i en process om hur framtiden kan te sig.

Jag vilar mig i form för jag orkar inte mkt just nu..är superdupertrött och får verkligen förvalta min tid.
På fredag blir det dock spa-behandling innan jag möter upp med tjejerna från jobb då vi ska ut och äta och sedan se Sex and the City.
Helgen kommer bli otroligt stillsam, kanske något fyspass annars läsning.

Hemlige mannen ringde nyss och undrade om barnen kan få trikiner av rått kött?!Denna man:-)

Han hade dessutom fått tillsägelse på dagis då lilla fröken Livia inte vill sitta still vid bordet när de ska äta utan springer bara runt..undrar vart hon fått det ifrån?Hon har ju alltid varit väldigt lugn och stillsam men sedan hon fick friheten att börja gå så har hon stuckit till friheten..
Ja-detta var updaten så här halvägs in i veckan..

Inga kommentarer: