Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 28 juli 2010

Bröllopsdag FYRA år som gifta


Hos frisören-mitt eget hår:-)


Då vi har två olika religioner så kunde vi ej finna en protestantisk och en katolsk präst mitt i sommaren så det blev vigsel i Rådhuset (som precis var under ombyggnation)


Efter vigseln for vi med våra gäster till Verköns Slott med båt där vi inledde med att spela Kubb.Brudparet hade sin svit på slottet...



..och våra gäster hade stugor precis nere vid vattnet. De flesta av våra gäster är doldisar så därför inga bilder:-)
På bilden är John, som rest från Kanada för att vara närvarande när jag gifte mig. Vi möttes i Kabul, Afghanistan och är sammanlänkade på ett högst otroligt sätt och betraktar varandras familjer som vår gemensamma. (Kryptiskt men det finns en ganska intressant story om hur detta kunde utvecklas som det gjorde).


Dagen efter for vi till Moosegarden och för våra långväga gäster så var detta ett roligt inslag.

Även jag fick klappa:-)Min första dag som fru.


Vårt äktenskap kan beskrivas med bilden ovan. Som ett skoskav som har irriterat och ibland gjort väldigt ont med tanke på de prövningar som kastades på oss under dessa första fyra år.
Men-nu passar skon och inget vill jag ha ogjort för vi har båda växt som människor och lagt ett starkt fundament för kommande år.

Inga kommentarer: