Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 22 augusti 2010

Dvala och sol

Ställde klockan imorse då jag somnade 01.30. Jag snozzade och kom inte upp förräns 09.15. Trött och grinig då jag är känslig för att inte hålla mina rutiner. Var inte läge för mitt långpass träning idag. Tog bilen till staden, postade lite paket och ställde den vid sjukhuset. Otroligt vackert väder idag, lunch på McD, påsen i handen ner till Storsjön i härligt gassande solväder. Efter ca 20 min fick jag ge upp i solen då det brände..gick en promenad till min andra lägenhet vid lilla hamnen på Frsön. Mysigt, Letade mig fram till Kamillas hus och det blev en trevlig fika och samtalsämnena va rmånga och olika. Nu vet jag var de bor och fler besök lär det bli.
Hem, äta och lägga upp auktioner,. Det ha rblivit en del DVD-filmer då vi endast har tysk-tv och jag vägrar:-)Nu är de till salu här;
http://www.tradera.com/auktioner/maugu
Blir en tidig kväll och ny arbetsvecka imorgon. Besked kom oxå via FB att kära S med familj landat safe i Melbourne. Nu väntar ett tio veckor långt äventyr på dem.

Inga kommentarer: