Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 2 augusti 2010

Efter regn kommer sol

Efter att de två lagt sig för att sova så kunde jag jobba undan några timmar. Genast lättade mitt sinne. Jag har jobbat undan timmar här och där under hela perioden av min semester för att kunna få lite tid med maken och de små barnen. Ett evigt pusslande.

Vid 15.30 tog vi oss iväg till zoo, lagom promenad ner, fixade årskort, tittade på lejon och pingviner, blev rånade när vi skulle betala vår middag (med det menas att maten var xtrem dyr). Hemlige mannen hittade inte haket jag menade (det som jag numera vet ligger vid lejongrottan)så kvittot blev därefter.

Barnen glada, mamma&pappa glada att kombinera fysisk aktivitet med nöjet att se glada barn.

Ikväll blir det Avatar och imorgon får frun sovmorgon;-)

Inga kommentarer: