Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 24 augusti 2010

Full fart, instruktör och revy.

Dagarna går snabbt, det är mycket med jobbet, mycket att läsa&skriva vilket gör att jag inte orkar uppdatera med något väsentligt.
Imorgon ska jag iallafall gå utbildning för att bli instruktör för ett pass som kommer vara på fredagar (stationsträning). På mitt jobb får vi träna en gång i veckan (en timme) och då jag förut höll på att instruera så anmälde jag mig för att komma tillbaka till sådant jag tyckt varit skoj.
Imorgon kväll är det första mötet för att ta beslut om vilket tema sjukhusrevyn ska ha iår och där är jag en i gänget. Det ska bli kul att få släppa loss och spexa lite.
Helgen spenderas ute på landet med mina flickor och jag ska besöka fina A i deras gamla hus (hade inte förstått att de lämnat landet för staden)på lördag och det ska bli roligt att prata lite och bli uppdaterad.

Inga kommentarer: