Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 10 augusti 2010

Idag har det varit fullt ös

Vi återvände till Familyfun-lika roligt idag som förra gången. Barnen var mycket modigare och speciellt den unge herrn.
Frun ådrog sig en brännskada..inga bildbevis men jag klättrade upp på en rutschkana (typ uppblåst sak). Den gick spikrakt ner och j-r vilken schvung det blev.. Jag erkänner, lätt panik och försökte bromsa med armbågarna(klokt när man har en tshirt på sig). Dum får skylla sig själv..nu går jag och gnäller men förhoppningsvis slutar såret vätska sig ikväll..

Ingen av barnen ville sova middag till vår förvåning men de har skött sig exemplariskt idag.
Jag har gjort en megautskrift efter tips från en handläggare...nu blir det till att läsa in sig..

Ikväll kommer Jennifer åter och vi hoppas hon haft en bra resa hit. Då bildj-en ej funkar så har hon fått ta Schnellbahn och allmänna kommunikationer hit men det bör inte ha åsamkat några större bekymmer. Ikväll ska jag provpacka då jag har en hel del packning som ska med till Sverige. Nu går dagarna fort..

Inga kommentarer: