Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 3 augusti 2010

Nys,nys och lite feber

Har varit otroligt låg idag..svettas som en gris..
Barnen har varit i full swing och då de vaknade vid 14.30 så tog hemlige mannen dem på långpromenad. Tack,tack!

Jag måste erkänna att jag minns inte om tjejerna, de större, var så som dessa små..de ska sitta på oss, klättra, skrika en rakt i örat och inte en minut de lämnar oss i fred. Det enda sättet att uthärda är att få ut dem så de får springa sig trötta. Det låter inte klokt när jag skriver det men så här är det just nu..hemlige mannen gjorde en koll på sitt jobb och alla med små under fyra år sa samma; inte en hel dag hemma för det orkar man inte..kanske det är tempot på dagis som gör att de vill ha samma tempo hemma-jag vet inte..
Nu har vi gjort dagsprogram och hoppas att vädret tillåter.
PS!Jag bakade en kladdkaka idag (händer ungefär vartannat år) och barnen sa bara blä..tack för den;-)

Inga kommentarer: