Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 20 augusti 2010

Så är det helg

Veckan försvann i raketfart men jag har kännt mig trött..extremt trött..ibland får jag hejda mig själv och tänka på att det är inte så länge sedan som jag var sjukskriven och inte hängde med tills att braka rakt in och börja jobba heltid efter en kontrastfylld sommar.
Jag har uppfyllt mina mål, projeket är under full kontroll ocj jag har tränat 2 pass än så länge..hoppas på ett tredje på söndag.

Helgen blir lugn..städa rummet, sova länge, läsa de tidningar som jag ej orkat bry mig i, förmodligen fika och loppisjakt en stund imorgon som avslutas på spa(massage) på em.
Söndag ska jag och hälsa på Kamilla, vår fd aupair i hennes nya bo. Ska bli kul.

Stortjejerna laddar för skola och dit far jag nästa helg.

Inte så många inlägg nu men tiden går åt till lönearbetet och när tiden är slut-syntax error i huvudkontoret;-)

Inga kommentarer: