Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 5 augusti 2010

Tre efter varandra oberoende

Idag har jag fått tre olika meddelanden på olika vis men på samma tema.
Har kännt att något legat och skavt och idag tror jag mig se vad det är. Nu är det svåra att hur bryter man det kända och hoppar in det okända?Det får jag fundera på.

Idag så träffade jag en kvinna som hamnat på min blogg av en slump och vi har mailat fram och tillbaka. Det var en otroligt rolig men intensiv lunch och samtalsämnena behandlade både det ena och andra..många reflektioner och en mycket intressant kvinna.
Tack C för lunchsällskapet:-)
När jag kom hem igen så vaknade de små efter sin vila och genast började de skrika och slåss. Vi gick till Dehnepark, en runda som tog både tid och steg. Det var en otroligt fin lekpark mitt inne i skogen med klätterställningar, gungor för stora och små. För första gången såg jag däckgungor. Rent, snyggt och fullt med bark-rekommenderas varmt!

Ikväll är jag dock trött.
Planen för imorgon är regn så jag tar lilltjejen för en fika i staden (Starbucks) och en runda på HM. Hon behöver desperat byxor inför hösten då hon tagit ett växtskutt.

1 kommentar:

Catharina sa...

Tack själv för lunchen. Du är full av energi och jag kände mig så upplyft av våra samtalsämnen - kul att träffas. Livet är spännande och vem vet vad som ligger och väntar runt hörnet?

Lekparken verkar toppen - den tror jag vi också ska försöka ta oss till någon gång med våra små tokstollar.