Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 14 augusti 2010

Två av tre

Ekonomi-check.
Barnflicka tills juni 2011-check.
Nominerad-?


Det sägs ju att saker och ting kommer i tre så nu hoppas jag på nästkommande veckor..

Dagen spenderades på Starbucks med en doppelt Expresso och Chocolate Truffle Cake-yummi.
Maken fixade nya kostymbyxor på Peek.

For hem, stridsvila, det är kvavt så in i vassen och vi är trötta efter svettiga nätter.
Eftermiddagen städade vi, åt middag på Schutshaus och fick sedan de goda nyheterna att Jennifer bestämt sig för att stanna tom juni nästa år. Vi är glada att hon trivs och nästa gång jag anländer Wien så kommer hemlige mannen och jag fira en förkortad "honeymoon":-)

Ikväll väntar film, resväskan är packad och imorgon flyger jag till Sverige.
Hemlige mannen och Gustaf följer med och vinkar hej då.
Jag har fixat en bild på mig och 26 stickers, en för varje dag som jag är borta och när stickersen är slut-då är mamma hemma igen.

1 kommentar:

kamilla sa...

Vad kul och bra för både mamman, pappan och barnen att Jennifer stannar!
Jag har kanske faktiskt äntligen fattat att jag åkt från Wien och de små. Det är galet och jag saknar dem!