Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 27 september 2010

Host, host

Segdraget detta.fick gå hem igår då jag fortfarande inte hade någon röst och kände mig allmänt dålig. Sov en stund på em. Dock så fick jag påhälsning av röd (6 dagar tidig).
Sov bättre inatt men hostar och hostar..slemmigt värre..Maken tycker jag ska till läkare-jag tycker att jag måste få ge kroppen lite tid att läka. Dock så är det imorgon 14 dagar sedan jag fick ont i halsen..Well,well..Det jag är fundersam på är min hemresa på fredag om jag fixar det eller ej med tanke på att jag fortfarande är täpp/snyter regnbåge..

Dagen blir till att hitta tvättstugan då jag nu måste vänja mig vid att boka tider.

Äldsta dotra skulle komma på besök och vi skulle göra staden men hon är oxå sjuk. Dock hade vi bestämt att hon skulle klippa sig och jag har bokat en tid hos min frisör. De ska ta kort på torsdag och självklart minns jag den eviiggaaa väntan på skolkatalogen;-)

Annars så är friheten lite kuslig. Hade min första ensamma dag mer eller mindre igår och jag saknar avgrundsdjupt de mina. Det är en kontrast att ha en stor familj men ändå tillbringa mkt tid för mig själv. Jag gillar att ha de mina runt benen och försöker då träna på att ta lite "egentid" i samvaron-det är min hemläxa.

Idag måste jag bege mig ut i staden och hämta en dongel bland annat..mer om det i nästa inlägg.

Inga kommentarer: