Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 16 oktober 2010

80-tal och träningsvärk

Gårdagen bjöd på träningspass. Stationsträning (cirkelträning). Det är nio maskiner för olika muskelgrupper och sedan är det 9 stationer med stepbrädor. Man kör 45 s på varje station, 5 sek för förflyttning och så på det igen. Det gäller att göra så mycket repetitioner som möjligt. Man kör 2 varv på 18 stationer med 45s och sedan avslutar man med ett tredje pass med 30s intervaller. Det finns inte en muskel som inte bränner:-)
Min förra pass var för 5 veckor sedan-och idag är jag invalid och inväntar morgondagen med fasa då dag två är ONDAST av någon anledning.

Igår släckte vi 21.30 och vaknade 10.00-jisses.
Stora dottern hade spanat in ett par tights sedan tidigare på nätet och jag fattade inte riktigt när hon beskrev dem men när vi stod i affären så stod klart..snart kommer axelvaddarna också-HILFEBITTE!!

Bjuder på en bild med dotterns goda minne för att ge fler möjligheten till att gå Memorylane från det neoniga 80-talet. Jag hade iallafall en jacka i liknande mönster:-)





Ikväll dinerar vi på chingchong restaurangen och går sedan på the Airbender (jag har ingen aning om vad detta är för film men är nöjd med att det blir i 3D-sa jag att 80-talet är tillbaka?)

Nu slappar vi och hämtar kraft inför kvällen..

Inga kommentarer: