Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 8 oktober 2010

Antal besökare totalt: 10020

Tänk att ni finns som finner min blogg intressant.
Bloggen har varit min dagbok genom min sjukdom och jag låste den vid tillfälle och då låg besökarna på runt 100 besök per dag. Nu är ni tappra ca 33-38 som läser.
Några av er vet jag vem det är. Kul att ni hänger med och förmodligen så kommer bloggen snart skifta fokus igen. Livet är ett äventyr och plötsligt svänger vägen och då är det bara att köra och se vart det tar stopp alt svänga in på en ny väg. Ibland är det motorväg med klar sikt och fin körbana, ibland är det en dåligt röjd skogsväg som ger blåmärken där bak. Just nu är det en finare landsväg i Jämtland.
Om ni har idéer på vad ni vill att jag ska skriva om så maila mig zzat2005@gmail.com eller skriv en kommentar.
God kväll!

Inga kommentarer: